Odpowiedź na pytanie co mogę zrobić gdy jestem niezadowolona z zabiegu kosmetycznego zależy od rodzaju zabiegu i obiektywnego pola niezadowolenia. Wykluczamy oczywiście w 100% niewłaściwie przeprowadzony zabieg. Osoba, która czuje niezadowolenie z wykonanego zabiegu zawsze może wrócić do gabinetu i zwrócić się bezpośrednio do osoby,która zabieg wykonywała. Możliwe, że jest to kwestia nieporozumienia albo niewłaściwego zrozumienia procesu zabiegowego. Zawsze należy zapytać, porozmawiać i wyjaśnić wszelkie wątpliwości związane z zabiegiem. Podczas zabiegów kosmetologicznych z zakresu kosmetologii estetycznej czy leczniczej, bardzo często mamy do czynienia z nieprzewidywalnością fizjologii ludzkiej skóry, dlatego też przeprowadzamy dokładny wywiad przed zabiegiem, jak rownież jesteśmy informowani o rożnych odczynach pozabiegowych, możliwych odczuciach i skutkach niepożądanych po zabiegu.
E-MAIL sopot@balola.pl
TELEFON +48 58 341 30 71
TEL. KOM. +48 666 466 717
WIZYTY PO REZERWACJI
Sopot 81-704
ul. Tadeusza Kościuszki 4/1/B
(wejście od ulicy Dworcowej)